Geoblog.pl    majtrip    Podróże    303 stopy i 4 nogi    Mount Aspiring National Park. Jak to znowu deszcz nas zawrócił

Mount Aspiring National Park. Jak to znowu deszcz nas zawrócił

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Wanaka
Przejechano 21927 km

Musimy się zwlec dość wcześnie, by dokonać czynności kuchennych, spakować się i posprzątać co nabrudziliśmy. Niestety opuszczamy posiadłość Ian'a, który wraca do domu – czyli na wyspę północną, gdzie prawdopodobnie zawitamy już niebawem. Ian podwozi nas do centrum miacha, tam zostawiamy depozyta ( gilowska) i ustawiamy się ze znaną już tabliczką „ anywhere”. Po około 45 bezowocnych minutach zatrzymują się panie, które podpowiadają by napisać na kartce gdize dokładnie chcemy jechać. I choć Marysia nie wierzy w siłę sprawczą tego niezwykłego narzędzia, ja Stefan piszę. Po 15 sekundach jedziemy do Glendhu Bay ( Nowozelandzczycy są narodem prostym) Stamtąd po 3,7 sekundy zasiadamy do następnego samochodu, do końca drogi pozostaje jeszcze około 50 km (z tego ok 40 po żwirze)

Idziemy sobie do Aspiring hut, by dnia następnego udać się do Liverpool hut. Trasa doliną bardzo przyjemna – polecamy. Krowa, owca, kaczka...:) Puchatkę mijamy i podążamy w kierunku Shovel flat by znaleźć miejsce na biwak. Udaje się:) Góry są potęzne, pokryte śniegiem i lodowcami, złowrogie. Widok ich niebawem przysłaniają chmury i zaczyna sobie kropić. Na szczęście tym razem zdążyliśmy podjeść.

majtrip
majtrip - 2010-01-22 14:52
Pyza już nie jest nadziewana!!!Gratulujemy Jej i Januszowi. Niech nam zdrowa Kaja będzie!!!

sawanna - 2010-01-22 15:20
Babe jestes wspaniale opalona, ale moja opcja wysłania paczki żywnościowej jest cały czas aktualna. Ściskamy mocno i zazdrościmy, bo u nas mróz okropny. Brrr

Chuda - 2010-01-23 10:45
Misiek jest uroczy ;d jeszcze TROCHĘ czasu i będę go mogła osobiście poznać ;)

Pyza z Kajką u cycka
Pyza z Kajką u cycka - 2010-01-28 15:43
No. Kłębuszek jest słodki, oczywiście. Je, śpi i ten, no. Wręcz przeciwnie. Oraz owija sobie tatusia wokół palca. Mamusia robi za mleczarnię, co wcale trudne nie jest ;) Dużo czasu na czytanie mam. Jesteśmy póki co na oksytocynowym haju i Kłębulinka jest oczywiście najwspanialsza na świecie, ale błogostan nasz mącą przypuszczenia, że w wieku 16 lat zapuści dredy, przyprowadzi do domu 30-letniego murzyńskiego wytatuowanego squotersa o imieniu Abdul, oznajmi że nie ma Boga prócz Allaha, a Muhammad jest Jego Prorokiem i wyprowadzi się na Fidżi, żyć z plecenia mat z liści palmowych. Poza tym cudnie, kąpiemy ją koło kominka przy którym również wędzi się kiełbasa. Lubi słucha co oposach, wspominałam?