Geoblog.pl    majtrip    Podróże    303 stopy i 4 nogi    lejeleje.co.nz

lejeleje.co.nz

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Queenstown

nie warto temu dniu poświęcać większej uwagi. Znów utknęliśmy. Nie przestawało padac nawet na 5 minut. Ale co to dla nas. Było nam błogo w naszej świetlicy, z internetem i bawarkami bez umiaru. Czesi budowniczowie zgonieni pogodą do domu, poczęli wycinając rynny, znów naśmiewając się do rozpuku i nazywając się nawzajem wołami- czeskie-ty wole- to coś w rodzaju HEY DUDE). Wyruszyliśmy jedynie do „świeżego wyboru” na zakupy, by w końcu spożyć dorodny posiłek. W międzyczasie, w ciągu dnia, w kuchni, objawiła się Azjatka, która w skośnym oku mgnienia wysprzątała gary po knedlikach . Nie do końca wiemy, czym się jeszcze zajmowała, poza usuwaniem szkód po chłopakach. Polegliśmy do spania z nadzieją, że następny dzień porazi nas swoją urodą. I ujdzie mu to na sucho.

sawanna - 2010-01-18 14:30
Na czeskim filmie, jak widać, są super materace iławki przy oknie nareszcie.

alessssandr
alessssandr - 2010-01-19 23:25
aaaa! no wlasnie...ja przez trzy lata tlumaczylam sobie, ze moj czeski przyjaciel pewnie wcale tak zle o mnie nie mysli ( ty woleee ). wyjasnilismy to sobie ostatnio. sprowokowana wolem - pisze komentarz pierwszy i pewnie ostatni, bo sie wstydze, ale skoro juz tak... to jeszcze urodzinowo...laaa laaaa la :)))) niech zyja nam!!! niech slonca na sklepieniu ( organistowskie ) tak podobnym do naszego duuuuuzo maja!