Geoblog.pl    majtrip    Podróże    303 stopy i 4 nogi    startujemy z KRK..tratata

startujemy z KRK..tratata

Polska, Kraków

Galop- biegnę, padam, wstaję- jak to śpiewa mój ulubieniec Sebastian Karpiel-Roll. Tak można określić nasze ostatnie godziny przed wylotem z Krakowa.( A kto zgadnie jak będzie po angielski bułka tarta - niech Chmury się powstrzymają z rozwiązaniem:)

Miśki nas ugościly zaiste zacną pieczenią i budyniem.
Wcześniej Pucek porąb przyjechał z Warszawy się z nami pożegnać, doprowadzając mnie do łez, a Mundka (to mój bigiel:)) do rozstroju nerwowego, który zakonczył się rozdarciem puckowych rajstop. Stefka też odwiedziła, co jego również strasznie wzruszyło( choć starał się nie okazać:)

Miśki zawiozły nas na lotnisko, odprawiliśmy się, w trakcie czego, pani poprosiła nas o wizę
do Australii....Zadziwiło nas nieco skąd wie, gdzie następnie się udajemy?:)
Mniemamy tylko,ze Auckland wg. rzeczonej pani,znajduje się właśnie w krainie kangurów.(nawet jesteśmy pewni, ponieważ do końca procedur pani była czerwona jak burak:)
Potem pojawiła sie Pyza z dobrodziejstwem w brzuchu oraz Januszem.
Otóż Pyzy śląskie zrobiły nam niespodziankę i jeszcze obdarowaly suvenirami, co nas bardzo wzruszyło i doprowadzilo do refleksyjnego zamyślenia.

Z ostatniej chwili- lekko zawilgocone(zalatujące stechlizną) majty typu slipy, świetnie
sprawdziły się do przetarcia stefkowego obiektywu funkiel nówki,co się na nim narobily mazy.

Pyza&CO
Pyza&CO - 2009-12-02 19:48
My tu byli!

Chuda(bardzo chuda)
Chuda(bardzo chuda) - 2009-12-02 23:47
"Najśmiesznejszy człowiek świata - tratatata"
breadcrumbs ;p pofatygowałam się i jestem bogatsza o jedno słówko więcej ;)

pucuś
pucuś - 2009-12-04 21:34
oj tam porąb od razu... se wpadłem przejazdem, zupełnie przypadkiem, a to że akurat lecieć się wam gdzieś zachciało... to zrobiło się pożegnanie, rajtki już w koszu - moje zdolności manualne nie zdołały dziury zacerować!!

Ściskam was :)
puc

majtrip
majtrip - 2009-12-05 02:07
Wiszę Ci Pucek rajtuzy!

swingin' majk
swingin' majk - 2009-12-08 13:16
ech, Wy tak latacie po tym swiecie, jezdzicie po nim, zamiast korzenie zapuscic i brody :D marysienko, sebastianie, moi mili, trzymam kciuki, zeby zawsze trafialy Wam sie skorzane kanapy w autostopach i pekaesach, ale tylko ze skory ekologicznej! :D