Geoblog.pl    majtrip    Podróże    Maroko 2009 - czyli All intruziw. Autostopem za krowke...    Chmury z Polski!!!

Chmury z Polski!!!

Portugal
Portugal, Lagos

!!!oficjalne podziekowania dla Karoliny i Lukiego czyli rodzicow, czyli Chmurek romantycznie zareczonych....yes yes....za wszelaka opieke i dobra konsumpcyjne...!!!!

wiadomosc do pyzy....napisze niebawem
moj telefon nie dziala....wiec tylko mejle..
powinno sie udac niebawem powklejac conieco dzieki uprzejmosci chmur

plazujemy sie, jest pieknie- co tu wiecej napisac...

praktyczne:
jedno z najbardziej wartych odwiedzenia miejsc na wybrzezu...
camping w centrum miasta bardzo przyjemny ( 12 za nas i namiot). na terenie campingu bar i mini market.Przy barze pomieszczenie z bilardem, lotkami i internetem- 1Euro za 20 minut :/
internet - pol godziny za darmo w punkcie sponsorowanym chyba przez miasto - ale tylko w wyznaczonych godzinach- trzeba sie dopytac..
niedaleko centrum Lidl- raz nawet lapiemy z pod sklepu wieczorem stopa na camping:)

jutro ruszamy z Lagos, do konca nie wiadomo gdzie, rodzice wyrzuca nas na stacji i zobaczymy...wiec w sumie nie wiadmomo kiedy nastepny wpis...pozdrawiamy wsyzstkich i do nastepnego...

Marysia: nie jestem w stanie odpisywac na mejle, ale- Basia Podchor i Kmiecior- Sciskam Was mocno pozdrawiam i o Was mysle...i wy o mnie myslcie przy porannej kawusi...we wszystkim dobrze znanej kuchni..