Geoblog.pl    majtrip    Podróże    Maroko 2009 - czyli All intruziw. Autostopem za krowke...    Ifran Zdroj

Ifran Zdroj

Maroko
Maroko, Ifrane

Mialo byc kolejne mile polecane przez marokanczykow miasteczko.
Moze powinno nam bylo dac do myslenia, ze nikt oprocz nas tam nie wysiadal i znalezienie polaczenia z fezu graniczylo z cudem
Dworzec wygladal jak zwykle przy czym mialo sporo z kurnika
Jak sie okazalo laczy on funkcje targu, bazaru,dworca, rzezni i kurnika
Ale jak sie pozniej okaze jest jedynym sensownym miejscem
Znajdujemy camping miejski pelen marokanczykow,rozbijamy sie w miejscu na obrzezu i ruszamy penetrowac toalety
o jakze bylo to wyjatkowe doswiadczenie ale o tym za chwile
niczym nie zrazeni wyruszamy do centrum bosmy glodni jak szaka laka bum
wiedzeni licznymi logicznymi drogowskazami -jak sie pozniej okaze podzwietlanymi-docieramy po 30 min na miejsce
naszym oczom ukazuje sie cudny deptak krynicy morskiej i gorskiej jednoczesnie, mnostwo trawnikow; lawek, fontann i maroknskich turystow z calego swiata
kupujemy chleb i sardynki w sosie cytrynowym-wyborny wybor gdyz do teraz nam sie nimi odbija
i bedac obiektem westchnien i ogolnego zainteresowania konsumujemy na laweczce nie mogac uwierzyc w jaki to raj nas przywiodlo
na trawie usiasc nie mozna gdyz przybiega dziadek z gwizdkiem i przegania
bialych nie widac
wracajac na camping odkrywamy ze na przeciwko znajduje sie atrakcja uzdrowiska- restauracja z kaskada co sie w nocy mieni niezwykle kolorami i zwierzeta pojawiaja sie co po chwile
na zywo gra muzyka-wjazd 20 dh ,30 dh z drinem
siedzimy wiec za plotem saczac atmosfere bo na nia nas stac
idziemy spac-stefan sie slania jak slonina
okazuje sie to byc poczatkiem jakiegos zasranstwa

praktyczne;
-nie jesc sardynek w sosie cytrynowym