Geoblog.pl    majtrip    Podróże    Maroko 2009 - czyli All intruziw. Autostopem za krowke...    fcuk Intercity...

fcuk Intercity...

Polska, Kraków

Tytuł w tym przypadku dość przewrotny, gdyż ja tę instytucję szczerze...bojkotuję..ale to właśnie intercity dowiezie nas do stolicy...miejmy nadzieje...i choć środkiem lokomocji ma być i będzie stop ( rodzaju wszelskiego) to dzięki puli tanich biletów ( jeśli kupowane z wyprzedzeniem) można za niespełna 20 PLN dotrzeć do Warszawy...więc póki co idziemy na łatwiznę...( tutaj rozlega się z drugiego pokoju : "idziemy na spryt" więc jak kto woli:)
Nocleg u podbijającego stolicę Pucka ( pozdrowienia) no a dnia następnego samolot...uciekamy spać...bo pakowanie nas raczej zmęczyło...

Pyza nadziewana
Pyza nadziewana - 2009-07-21 11:56
Pierwsza!!! Pierwsza!!! Będe wam donosić o małych smutkach i radościach z kraju raju. Postanowiłam również pisać w komciach alternatywnego bloga o ciąży, bedzie się nazywał "Mój słodki dzidziuś". Buziaczki.

krzysikowe trele morele
krzysikowe trele morele - 2009-07-22 10:13
No to wiooooo!!!!! powodzenia!!!!
Hiszpania wskazówki (tak wiem wiem , że miałam napisać wczoraj, ale moja opinia niesłownej madzi musiała zostac podtrzymana): tak patrze na mapę i sie zastanawiam... hmmmm.... z alicante moi drodzy na waszym miejscu (oj a chciałabym byc teraz na waszym miejscuuu) udałabym sie w podskokach do granady ( zachaczając o malutkie miejscowości po drodze - białe domki i osiołki i babcie starutkie przy i na tych osiołkach- no cudnie) i z granady pojechałabym do Antequery (samo miasto może nie jest jakieś wyjątkowe, ale stąd bardzo blisko jest do chorro - a nie zobaczyć chorro to ciężkie przewinienie)!iii z Antequery górami (pięknie no pięknie) do Rondy (miasto niedoopowiedzenia jejku jejku) i stąd do Castellar de la Frontera ( achhhhhh!!!!) i stąd dotarify ( tu nie musze nic pisać)- zapytajcie pawła madzi jak dojść na jego ulubioną górę i koniecznie się na wdrapcie (trzeba uzbroić się kije bo grasuje tam stado psów zdziczałych, ale kij i gardłowe warczennie wystarczy, żeby je skutecznie wystraszyć:)))) z tarify .... hmmm ja bym tam została do końca podróży buuuuziiiiiaaakiiii

majtrip
majtrip - 2009-07-31 11:49
Madziu, dzieki za wskazowki..tyle ze wlasnie czytam je bedac w Tarifie..:)cieplo pozdrawiamy...